Производители
Решения за
ακμήπροβληματικό δέρμαАкнеБелези с различен произходВируси и бактерииЕжедневна грижа за кожата на кракатаЕжедневна грижа за кожата на ръцетеЗа мазна и тънка косаЗа фина и тънка косаЗагрубяла кожа, напукани петиИзтощена, третирана косаИнфекции на пикочните пътищаКожа, която се нуждае от повече еластичностКожа, която се нуждае от подхранванеКожа, която се нуждае от почистванеКожа, която се нуждае от почистванеКожа, която се нуждае от стягане и повече еластичностКожа, която се нуждае от хидратацияКожата на тялотоКомбинирана кожаКосопадЛеки изгарянияНеправилна пигментацияНормална до мазна косаПоддържа нормалното зрениеПодути стъпалаПроблемна кожаПростуда, умораПърви симптоми на раздразнено гърлоПърхотРазширени вениСлънцезащитаСтавни болкиСтрииТретирана и изтощена косаУморена, стресирана кожаУморени крака и стъпалаФизическо претоварванеЦелулитЧувствителен скалпЧувствителна кожаЧувствителност към студа, студени крайници
ФАКТОР №1 ЗА ПОСТИГАНЕ НА СПОРТНИТЕ ЦЕЛИ ПРЕЗ 2020
Виж в по-голям размер
20 Януари 2020

Януари винаги е месецът на новото начало. С устрем и амбиция се впускаме в новата година и започваме да преследваме новите си цели – повече „време за мен“, повече спестявания, усвояване на нов език, пътуване до мечтана дестинация, прочитане по една книга на седмица и разбира се... „да вляза във форма“.

Да – спортните цели винаги присъстват в списъка ни с желания. Независимо дали искате да свалите онези последни 3 кг, да стегнете краката, да увеличите личния си рекорд на набирания или сте по-напреднали и се подготвяте за маратон по бягане или състезание по бойни изкуства – във всички тези случаи има нещо от първостепенно значение!

З А Г Р Я В К А Т А!
Със сигурност сте го чували милиони пъти. И разбираме, че е трудно – времевият натиск е голям и често бързаме да тренираме, за да приключим навреме и да имаме време за всички останали неща в деня си.

Но разберете и тялото си. Ситуацията за него е извънредно трудна – в общия случай искаме да го принудим да мине от статично в силно активно положение, да прави движения или упражнения, които са неприсъщи за ежедневието, при това бързо и силно.

Температурата в студените месеци е допълнително предизвикателство за него – от студената кола във фитнеса, от вкъщи към стадиона, от хотела към ски пистата... Екстремната промяна излага тялото на редица рискове.


Някои от най-важните ползи от пълноценното загряване преди физическо натоварване:

• По-добър нервномускулен контрол, който позволява движенията да се извършват в правилната траектория, а това значително намалява рисковете за ставите и сухожилията.
• Правилно дишане, което е от особено значение при физическа активност с голяма продължителност (например бягане, колоездене, интензивни групови кардио тренировки, силови тренировки в суперсерии).
• Усилване на кръвообращението, което води до пълноценно възстановяване на мускулните групи между периодите на натоварване.
• Подобряване на мобилността и времето за отговор, което прави прогресирането в спортните начинания възможно и безболезнено.


Как и колко дълго е важно да загреем?

Този въпрос няма универсален отговор. Видът и продължителността на подготвящата фаза зависи изцяло от общото физическо състояние и вида на спорта. Тези, които са по-интензивни, продължителни, включват комплексни движения, рязка смяна на посока, скорост или сила, изискват по-задълбочена подготовка на тялото. Загрявката може да бъде обща и специфична, динамична и статична.

Начинаещите в спорта могат да започнат с обща загрявка в статично положение, която много напомня упражненията от часовете по физкултура в училище. Тя включва раздвижване на всички стави в пълния им обсег на движение. След това препоръчваме лека кардио активност с нисък интензитет, която да повиши пулса и да задейства кръвообращението. Може да изберете според условията и желанието си - 5-10 минути на бягащата пътечка, велоергометъра или кростренажора, скачане на въже и др.

По-напредналите може да продължат с по-динамична загрявка – упражнение на място като подскачане с високо вдигнати крака, клекове, ритници във въздуха и др. За трениращите силови спортове е от особено предимство типът загрявка, която „имитира“ реалните движения, но изпълнени с понижена интензивност/тежест.




Допълнителна помощ
За да ви спести малко време и да подпомогне загряващата фаза, Кройтерхоф създаде Спортен загряващ гел с креатин-кофеин комплекс и доказано работещи растителни екстракти, спортният загряващ гел има заздравяващо и противовъзпалително действие. Той повишава мускулната сила и издръжливостта, подобрява стресовата реакция на организма и спомага за  оросяването.

Нанасяйте го преди физическа активност върху точките на напрежение – китки, лакти, кръст, колене, глезени и др. Загряващия ефект ще усетите веднага, а комфортът за мускулите и ставите при спорт ще се повиши многократно.

Купете тук!