0

Нямате артикули в количката.

Мисия красиви крака

Скъпи дами, ако в момента се каните да отминете тази статия, защото не желаете да ставате „културистки“, помислете пак!

Тук няма да видите съвети за постигане на бодибилдърска физика. Напротив – ще си поговорим за една привлекателна част от женското тяло – красивите крака, и какво може да предприеме всяка жена, за да има такива – независимо от своята възраст или фитнес ниво.

Факт е, че нещата са строго индивидуални. Едно и също действие може да доведе до много различни резултати поради разлики в типа тяло, генетичната предразположеност, съотношението между хормоните. Но не е необходимо да се притесняваме – нещата далеч не са така сложни както изглеждат. Подбрали сме няколко лесни стъпки, с които безпроблемно да се сдобиете със стройни, гладки, красиви крака!




1. Клякайте, момичета! Дали ще предпочетете да ги правите с тежест или без, и на какъв брой повторения ще се спрете, зависи от целта. Независимо от тези подробности обаче, клековете са страхотно упражнение. Те неслучайно се броят за базови и са задължително присъствие във всеки тренировъчен план. Ето някои от многобройните ползи:

В изпълнението на клековете участват много мускулни групи – бедра, прасци, седалище, дори и корем! Силните коремни мускули, видими или не, са в основата на красивата стойка и предпазват от различни изкривявания на гръбначния стълб.

Клековете подобряват кръвообращението – ако някога сте изпитвали изтръпване в крайниците, „иглички“ или подобни неприятни усещания, редовните тренировки и в частност клековете, ще ви бъдат невероятно полезни. Само внимавайте за правилната техника, за да не претоварите ставите. Загрявайте добре, преди да клякате. Освен специфичните упражнения за целта, чудесна работа ще Ви свърши и загряващ спортен гел, който, както често се изразяват рехабилитаторите,  ще ускори „вработването“ на ставите и мускулите.

Клековете помагат и срещу целулит – да, наистина! Досадните трапчинки всъщност са неравномерно разпределение на мастната тъкан под кожата. Редовното движение на мускулните групи под нея води до видимо заглаждане на неравностите в областта на дупето и бедрата. Правилният хранителен режим и подходящите антицелулитни продукти ускоряват процеса. Кофеинът доказано помага за дренажа на тъканите и разграждането на целулита.

2. Ексфолирайте редовно! Натрупването на мъртви кожни клетки може да превърне и най-красивата кожа в повяхнала и суха. Изборът на ексфолиант е базиран изцяло на личните ви предпочитания – може да използвате гъба луфа, фабрично произведен ексфолиант със захар или домашен с кафе и кокосово масло. Ако имате чувствителна кожа и грубите ексфолианти не са за Вас, опитайте този – той почиства в дълбочина, без да драска и дразни кожата.

3. Хидратирайте в дълбочина. Изберете плътна консистенция и добре формулиран продукт, който не просто оставя защитен слой върху кожата, а хидратира в дълбочина и прави кожата еластична и сочна. Всеобщи любимци са маслата от ший и какао – те са са незаменими не само в ежедневната грижа, но и в периоди, в които кожата е поставена на огромни изпитания, например диети или бременност. Опитайте Крем за тяло с масло от какао и ший.

Мисията „Красиви крака“ е възможна, дами! Трябва просто план и верни помощници. Кройтерхоф е на ваша страна!

За Бионат
Методи на плащане